Verjaardagsweekend

Afgelopen zondag werd ik 29 en het voordeel van in het weekend verjaren is dat je er zonder enige scrupule in plaats van een verjaar-dag een verjaar-weekend van kan maken. Hieronder een klein logboek, veel beeld, weinig tekst. De tekst spaar ik alvast op voor volgend jaar wanneer ik de mosterd bij een van mijn favoriete blogposts allertijden ga halen: 30 dingen die ik geleerd heb voor ik 30 werd. Nog een jaar de tijd om alle wijsheid op mij neer te laten dalen.

Vrijdag 22 september – een lange wandeling en de 12urenloop met optreden van Niels Destadsbader

 

Zaterdag 23 september – een dagje Lille: de zoo, de winkels, de stad, de foor

 

Zondag 24 september – het Museum van Schone Kunsten, Surinaams lunchen, dichte familie op de koffie

Dat het volgende jaar even geweldig mag zijn als dit weekend!

Dit bericht werd geplaatst in Tussen alle lachjes en gedagjes en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

